pátek 30. září 2011

Jóga - uvnitř youtube video

Jak jsem již psal, nějaký ten pátek se snažím dělat jógu. Když nemám moc času (např. jsem u přítelkyně), tak cvičím alespoň 5 tibeťanů, které jsem zmínil v předchozím článku. V tomto malém příspěvku se s vámi podělím o další video, které jsem našel na youtube. Je to cca 1hodinová Hatha Jóga (odkazuji na WIKI).


Prostřídáte několik pozic (procvičíte krk, záda, nohy, nechybí ani klasický bojovník). Pár posledních mi dělá problémy, hlavně když mám křížit nohy, ale to nevadí. Časem dopiluji. A ke konci se dostanete do stavu meditace. Osobně, když už jsem před meditací, tak vlastně mé tělo je na to připravené předchozím cvičením a void meditace tak přímo naváže na sestavu.

//Zítra mě čeká kurz Time - Managementu, takže v co nejbližší době můžete čekat sepsané výpisky, nebo aspoň moje postřehy. Na GTD jsem se zatím vykašlal a čtu 7 habits of highly effective people!

Žádné komentáře:

Okomentovat