středa 7. září 2011

Posilování břicha

K osobnímu rozvoji patří neoddělitelně i rozvoj fyzických schopností (to už věděli staří řekové). Podělím se s vámi o jedno video z youtube, které je vysoce navštěvované. Týká se posilování břišních svalů: 8 Min Abs Workout, how to have six pack (česky: 8minutový trénink břišních svalů, jak mít "buchty"). Zatím to cvičím pár týdnů, předtím jsem cvičil podle jednoho chlápka. Ale jednou jsem zkusil následující verzi a už jsem ji neopustil.


Video je perfektně udělané a to i včetně přestávek mezi sériemi. Pokud nevíte, jak přesně daný cvik provádět, stačí si to rozkliknout. Ukáže se video jen s daným cvikem i se správným dýcháním. Dýchání je hodně důležité, páč se jedná o aerobní cvičení a právě pomocí takových cvičení se spalují tuky.

Pokud zvládnete úroveň jedna, můžete přejít na další úrovně 2 a 3. Já sem teprve u jedničky, a stále mi i po pár týdnech dává zabrat! Je to prostě makačka. I zde platí anglické přísloví:
No pain, no gain! 
(žádná bolest, žadný zisk), či přeloženo do našeho jazyka je to s ohledem na téma ještě specifičtější:
Bez práce nejsou koláče.
Osobně nevěřím, že si z toho na břichu vybuduju buchty, k tomu je potřeba spálit více a dělat cviky na celé tělo plus správná strava (stále ještě nemám zvládnutou)!  Na druhou stranu mi to určitě posílí břicho, čímž budu mít ze sebe lepší pocit. O to přeci jde :)

Žádné komentáře:

Okomentovat