neděle 11. září 2011

Co je 5 tibeťanů?


Je to přes dva měsíce, co cvičím jógu. Stane se, že nemám čas na dlouhé video, co jsem odkudsi stáhl a podle kterého cvičím. Proto jsem začal pátrat po něčem obdobném, ale kratším. Nemusel jsem chodit daleko a začal jsem vyzvídat od táty, co to každý večer (už 10let) dělá za cviky (samozřejmě mě to říkal, ale v té tobě mě to vůbec nebralo).A je to tu:
5 tibeťanů.


Je to 5 cviků, každý se opakuje 21x. Proč zrovna tolikrát netuším. Nebudu se o cvikách více rozepisovat, kdo hledá najde googlem, nebo může zkusit: www.pettibetanu.cz (popis dobrý, ale některé cviky podle obrázku se mi moc nezdají), nebo něco v angličtině (to bych doporučil spíš - není ve flashi a je to přehledné). Důležité je zase dýchání, mrkněte se na odkazovaných stránkách! K inspiraci jak správně provádět cviky doporučuju vložené video (pozor na videu opakuje každý cvik jen 12x).

Žádné komentáře:

Okomentovat