středa 31. srpna 2011

Pozitivní myšlení

Možná jste o pozitivním myšlení něco slyšeli a možná ne. To je fuk. Já vlastně o tom jen tak mimoočkem pokoukl. Aplikuji to a ono to funguje! Určitě existuje nějaká příručka! ale tu u mě nehledejte, nečetl jsem ji.

A co tedy dělám?
Snažím se užívat každé chvilky. Prožít okamžik. Vidět vše z té lepší stránky. V duchu si říkám, jak je ten život super. Nejlepší je ale říct si to nahlas! Důležité je usmívat se! Úsměv je velice účinný i z hlediska sociální komunikace (někam jdu, usmívám se, a hle oni mi to sem tam oplácí a usmívají se zpět).
Usmívám se i na sebe do zrcadla a říkám si, jak jsem supr kluk (o úsměvu se v nějakém článku stoprocentně zmíním). Když na mě dojde nějaká špatná myšlenka, snažím se ji přetvořit na lepší. Když jezdím na kole do města (z naší malé dědiny), snažím se cítit tak, jako by mi to časem mělo všechno patřit a užívám si toho, že teď to nemusím řešit.

Obvykle člověk vidí většinu věcí z té špatné strany mince. Říká si stále dokola: tohle se jednou posere. A ono co? no jednou se to posere.

Příklad z vlastní zkušenosti: 
před pár lety jsem poprvé hrál squash. Bál jsem se, že mi ten míček vletí do oka. No a hned při první hře, ne ani po deseti minutách, mě míček trefil do oka. V duchu mi problesklo, já ti to říkal, nehraj to! každopádně to nebylo nic vážného a hrál jsem dál, doteď mě squash baví.

Proto je dobré takové myšlenky vytěsňovat a naopak je nahrazovat něčím pozitivním, jelikož to funguje i obráceně!

1 komentář:

  1. Rád bych si s vámi vyměnil zpětný odkaz. Můj blog http://ashgriel.blogspot.com/ :) Pokud máte zájem, kontaktujte mně na chymmi5@gmail.com děkuji :)

    OdpovědětVymazat