sobota 14. července 2012

Meditace cestování časem

V jedné knížce, kterou mám teď rozečtenou, jsem našel tento postup. Jedná se o druh meditace, tudíž je vhodné si najít místo, kde nebudete vyrušováni a kde je klid.

  1. Zavřete oči a představte si pokoj se dvěma židlemi naproti sobě. 
  2. Na jedné židli sedíte vy, a na druhé vaše budoucí já o pět let starší.
  3. Nyní můžete svému budoucímu já pokládat jakékoliv otázky.
  4. Vaše budoucí já, ví vše co vy a navíc vše co se stane za pět let.
  5. Až budete hotovy, vaše budoucí já odejde z místnosti a nahradí ho vaše minulé já o pět let mladší než vy.
  6. Nyní se vás minulé já ptá na otázky (zavzpomínejte, co jste řešili před pěti lety) a vy mu odpovídáte. Navíc mu sdělte čemu všemu jste čelili.
  7. Nakonec přijde znovu budoucí já a všichni tři jste nyní v místnosti. Splynete dohromady a vytvoříte světlo (dalo by se říci, že představuje vaši duši neměnnou v čase).




1 komentář: